söndag

hallå där ute! igår sov vi över hos mamma då Leif va så dålig, han kräktes o hade feber så vi stannade kvar hos mamma, hade en fantastisk härlig dag ute, vi grillade o njöt i solen o barnen lekte o busade. det blev hockey tittande givetvis o sen käkade vi god mat o efterrätt, sen började melodifestivalen o vi höll på o dö i garv när Kelly dansade omkring med sitt snapsglas o gjorde sjukt roliga miner o Ella är ju alltid en pajjas som ni vet ni som känner henne....hon börjar bara såhär"hej nu ska jag sjunga en AS bra låt så ni vet" o så börjar hon o har en låtsasmick av tex en hårborste eller liknande. jag ska komma ihåg o filma henne så ska ni få se, vet inte alls vart hon får allt ifrån, hon lever sig in o gör miner av alla dess slag o flörtar o har sig gumman lilla som man ibland glömmer bort bara är 4 år!!

idag har vi, jag, mamma, fanny o barnen vart på Maxi(!) o fikat, strosat omkring o sen köpte jag 2 mössor o vantar till lill prins o en varsin vårmössa till tjejerna.

ikväll har jag o Leif sett film o ätit godis ;), nu ska jag knyta mig faktiskt är trött!! natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0