nyklippt o hockey live!

hej. idag har jag tagit mitt förnuft till fånga o klippt mig faktiskt;), ni som känner mig vet att jag hatar att klippa mig för tycker jämt jag blir så korthårig, men fräscht o lättkammat blev det så får se det positivt o det såg förjävligt ut kan jag erkänna. så växer det ju ut så fort igen! tunna ur det också en hel del, jag fattar inte jag får bara tjockare o tjockare hår med åren o det är så svårt o extremt jobbigt att sköta. han som ägde frissan sa til mig "jag har vart frisör i många år men har aldrig sett så mkt hår någongång, får jag känna på det ? ..shit;)" haha men nu är det något lättare att bära mitt huvud;).

ikväll har vi vart i linköping hela familjen tillsammans med mamma o co o sett SAIK-LHC men det gick åt skogen, men vilken cp publik lhc har asså, livat så in i bomben. Kelly o Ella är så jäkla duktiga att ha med, de älskar verkligen hockey, hejjar, tittar o charmar folk hela kvällen. så fort vi sätter på hockey på tvn hemma så säger Kelly "hejja mimmi, hejja mimmi" o det bara lyser i ögonen på henne av glädje, men höjdpunkten kanske ändå är då man alltid får nåt gott o smaska på till matchen :).

vi kom inte hem för så länge sen, barnen somna i bilen för ca 1 h sen så får se om Ella är pigg imorn bitti för att följa med dagis till stan o se teater en stund, det hade hon säkert tyckt om. nej nu ska jag göra desamma som resten av familjen, sova. god natt så hörs vi imorn igen!


Tänk snart är vi där igen:)

En nyfödd Ella:



Ella o pappa Leif på visby lassaret.

Kelly nån minut gammal:


Kommentarer
Postat av: EmmaDavidsson

saknar er josse!!! den 6:e mars är min sista arbetsdag, sen har jag nästan all tid i världen för att ses;) men, jag tänkte på nu i helgen? vad gör ni då, om inte bebbe har hunnit komma ut till världen..:)

2012-03-02 @ 05:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0