magsjuka familjen!!!

igår när vi skulle gå o lägga oss så vaknade vi av att Kell spytt ner hela sänge o hon har spytt flera grr inatt med, så vi har inte fått mkt sömn, o imorse vaknade jag o spydde. kelly har fått behålla all mat o dricka idag, tusen tack för det, MEN jag har inte fått behålla nåt, inte ens en glasspinne, inte vätskeerkättning, ingenting! o jag har haft förvörkar o ringt förlossningen o sagt som det var men de rådde mig att dricka skedvis med vötskeerkättning o vila, inte lyfta ett finger så det kanske skulle lugna ner sig o det har det gjort, skönt!!! hur hade man annars klarat av att föda när man inte haft några krafter alls. Leif är frisk nu så nu väntar vi bara på att Ella ska få det också:(

ne det här är bland det värsta jag vart med om, att spy så fort jag rör mig o höggravid på det, ha en liten som rör runt i magen..... men synd om honom med, måste kännas som jordbävning där inne.

ska egentligen till bm imorn men måste boka av den tiden... nu ska jag dricka lite avslagen cola o hoppas den får stanna i min kropp.

hej hej!

Kommentarer
Postat av: Pillan

stackars er :( Tycker synd om er...hoppas ni mår bättre nu o att Ella slipper det!! KRAM <3

2012-03-06 @ 07:19:59
Postat av: Tessan

Nej va tråkigt! Hoppas ni kryar på er snart så att du hinner få tillbaka energin innan det är dags för lillen att komma till världen. Kramar

2012-03-06 @ 08:08:39
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0