Inflamerad hand o trevligt umgänge...

Hej!! Imorse vaknade jag av att jag hade så fruktansvärt ont i handen, den va uppsvullen, hade rodnad o jag kunde inte ens hämta vår son från hans korg, så idag har jag inte gjort någonting, Leif har fått gjort allt, till o med lagt pojken hos mig när jag skulle amma, Kelly har ibland velat komma upp i min famn men har bara varit tvungen att säga ifrån:(. Ne fy tusan så ont det gör, jag ringde till vc o fick en tid vid 16. Läkaen förstod inte alls hur jag kunde få såhär utan att ramlat o slagit i nåt, hon tog prover så jag inte fått nåt konstigt efter förlossningen men proverna visade ingenting, men jag fick inte nån penncilin då jag ammar så jag får bara knapra panodil:/, gör ingen skillnad. Nog om det, det blir nog bra snart. Tur Leif är hemma. I förmiddags kom Ida o Elton o har vart här hela dagen:), barnen lekte medan vi fika våra goda bullar o snackat skit hela dagen. Nu ska jag o Leif se film. Imorn kommer FÖRLOSSNINGS BERÄTTELSE nr 3;) kika in då!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Jossa hur går de med namnet då?:):) har ni kommit fram till nått??:)

2012-03-19 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0