gräsänka

hej! nyss åkte Leif o tjejerna hemifrån. De ska spenderna helgen i Kalmar hos Leifs farmor, där även hans faster bor och så kommer nästan hela hans familj från gotland o bror från Gbg också, det blir nog en kul helg för tjejerna. Jag o lilleman stannar hemma i lite lugn o ro, MEN jag är lite orolig att våran prins ska bli värre, han har nämligen fruktansvärd hosta, roslig i bröstet o jätte förkyld, han äter även sämre o är lite hängig, så igår kväll ringde jag 1177 o rådfråga, vi blev uppskickade på engång till barnakuten men hans värden va bra så det var en lättnad, nu håller vi tummarna att han bara blir bättre! stackars liten o man känner sig så maktlös att man inte kan göra nåt. Men trots detta så är han lika snäll som innan.

 jag håller på att plocka med tvätt o städar lite, sen ska vi iväg till bvc o mäta o väga. efter det blir det nog en promenad till mamma i detta härliga väder:).

förresten ni som väntar på förlossningsberättelse, förlåt! jag hade nästan skrivit klart den o då kraschade datorn så jag har inte varit så sugen på att skriva om allt, men den kommer snart;).

 MINA vänner!! jag har ingen fungerande telefon som ni kanske fattat, i helgen kan ni inte nå mig på Leifs heller men jag ska ta en gammal telefon sålänge så ni kan nog nå mig senast imorn hoppas jag.

 Igår efter barnen vart på dagis, tog vi med oss fika o åkte på en härlig utflykt hela familjen:)



bjuder på 2 bilder tagna för några dar sen:


Kommentarer
Postat av: Frida

Jossa jag är ju jätte nyfiken hur de går med namnet på den lilla sötnosen:):)??

Måste ta tag i att komma och hälsa på:)

2012-03-22 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0