En liten uppdatering...

Hej!! Dagarna går så fort o snart har lillen hunnit bli 1 v, jag vill inte att tiden ska gå så här fort!!! De är så små så himla kort tid!. Jag älskar denna lilla varelse så fruktansvärt!! Jag är så glad att det blev just en prins, man våga inte riktigt tro det innan man sett han på riktigt, det har ju blivit fel vid ultraljud förut. Men 2 tjejer o en pojke har vi o är så nöjda! Helt perfekt! O han är sååååå snäll, säger ingenting förutom när han vill ha mat o har än sålänge sovit hela nätterna i sin korg:), men vi ropar inte hej än va;)!! Kan ju omöjligt få 3 såhär snälla barn som sover hela nätterna o ger mamma sovmorgon??men drömma kan man.... Hihi. Han har inte fått nåt namn än, så svårt o komma både överens o hitta det perfekta namnet som han passar i o till tjejerna då. Han ska ju en dag bli hockeyproffs så det måste bli ett coolt namn;), mr Mellin. Annars myser vi bara här hemma o jag älskar att se våra döttrar ge pussar i mängder o ge han så mkt kärlek! Det går inte beskriva den känslan. Livet är komplett!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0