Torsdag

Hallå! Hoppas allt är bra med er! Här är lite segt o jag har huvudvärk pga dålig sömn inatt då Kelly haft hög feber o har feberyrat o gråtit massa snörpa! Men tack o lov va hon feberfri imorse o pigg så båda barnen är på dagis tom 16.30:), så jag tänkte vila en stund så förhoppningsvis denna huvudvärk försvinner. Ska slänga in ett par tvättar o bädda sängarna iaf, dammsuga behövs så en liten städning får det bli. Jag måste åka till maxi med för jag vill se om min väst har kommit in så hoppas på att mamma kanske vill göra mig sällskap efter jobbet;). Jag måste bara berätta en sak, varje dag o jag överdriver inte, så säger Ella eller lättare sagt tjatar om att Leif o jag ska gifta oss o hon verkar verkligen ha tänkt hur bröllopet ska se ut o att Ella o Kelly ska ha likadana Prinsess klänningar o så ska vi när vi står framme vid altaret be Ella komma fram O ge ringarna o alla ska titta hehe, lilla gumman hon undrar varför det ska ta sån tid att få oss att gifta oss?! Ja Ella det kostar ju lite, men jag vill inte vänta sådär jätte länge jag heller kanske om 2 sommrar vem vet;)?

Kommentarer
Postat av: Frida runnman

Håller med Ella de är dags nu :D

2012-02-09 @ 12:32:17
Postat av: Pillan

Hihi, jag håller med Ella o Frida! Jag vill gå på bröllop :D

2012-02-10 @ 07:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0