En heeeelt underbar helg!!

har jag haft. mamma o jag har haft det super mysigt i sthlm, vi har shoppat, shoppat o åter shoppat;) nerå så farligt var det inte, hitta inte mega mkt faktiskt men nöjd japp;), men vi gick iaf på stan i över 6 h precis som det ska va;), bara 2 pauser, en lunch o en fika. hotellet var sååå himla fint så där ska vi bo fler grr. frukostbuffen var fantastisk, fanns ALLT o då menar jag allt, olika sorters yougurt, juicer, bröd, nötter, frukter, flingor, ostar, kakor, bakverk mm mm. super nöjd.  igår kväll gick vi ut o käka tapas o efter det gick vi tillbaka till hotellet o gick upp en sväng på skybar men där va fullt med folk så vi gick ner till andra baren o tog en drink(ja en cola;)) o satt o glodde på folk som vi båda älskar, sen blev det 7eleven där vi köpte en varsin godispåse, dricka o skvallertidningar o drog upp till hotellsviten o låg o jäste o hade en film på i bakgrunden, helt perfekt. detta behövde jag verkligen, få va med min allra bästa vän, mamma.

idag nör jag kom hem så möttes jag av världens gladaste leenden som va överlyckliga att se en, mina fantastiska saknade ungar o sambo;), barnen fick presenter som de blev glada över:). vi har varit ute o lekt på gården o Ella har cyklat omkring i området. Leif är o storhandlar o jag ska snart lägga ungarna så vi kan mysa bara han o jag:), som jag saknat!! en bra film o lite mysigt o smaska på blir det ikväll. hoppas eran helg vart mysig den med!



Tänk att denna familj snart har 5 medlemmar:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0