julgransplundring o gjort små fynd!

hej! idag har jag o kelly umgåtts med Emelie på maxi, vi fikade o shoppade lite, jag hittade ett par snygga "josse örhängen ;)" på gina för endast typ 37:- kostat 149:-, o ett par höga byxor för 49:- =).

ikväll va vi på julgrans plundring i stan, vi dansade ut granen o barnen fick godispåsar av tomten, efter det åkte vi hem till mamma o såg matchen. vilken spännande match!!! saik vann till slut vilken tur!

imorn drar Leif ut till en kompis land tillsammans med bland annat lillebror jeppe, de ska bada i vedtunna, pimpla o spela tv spel hela helgen, en riktig grabbhelg vill säga, jag ska va ensam med barnen, om det är nån som vill mysa eller hitta på nåt i helgen med oss så hör av dig;)!!!

mina fina örhängen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0