helgen som passerat..

i fredags va pillan o jeppe här o käka mat o snacka lite skit, i lördags va Leif o Ella på busfabriken med vänner o jag o Kelly va på en rask promenad o sen städa vi här hemma sen på eftermiddagen va jag, Leif o barnen på maxi o shoppa lite o käka, sen på kvällen drog jag ut med mina gamla jobb kompisar Martina o Johanna med kusin, vi hade skitskoj! men skitmusik va det ute;) på nya "puls".. i går va jag o familjen o fika hos Ellas kompis Nellie o hennes föräldrar till vänner o sen på kvällen blev det mys framför en film o jäsning i soffan=), men en mkt tråkig sak som hände denna helg va att min farfar lämna oss:(<3<3


såhär såg jag ut i lördags:




Kommentarer
Postat av: johanna

Gumman!! Tänker på er<3 Tusan så snygg du är!

2011-01-10 @ 12:44:02
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0