egen tid!

precis vart på en rask promenad i min ensamhet o musiken;), men mp3n dog på 5 minuter så det va mindre roligt men skönt var det! jag hann bara komma innanför dörren så stod Ella med darrande läppar o kelly tjöt efter mamma, trodde verkligen Ella skulle somna till tvn i hennes rum när jah hade gått för hon va sååå trött men icke, det va bara o gå in dit o stänga av o klia henne på ryggen i 5 min sen sov hon! man kan inte ens va borta 1h utan att det är NÅT:P haha... mammor är bäst inte sant?:)

ikväll kom Emelie hem från sälen o stannar några dar så imorn blir det en date med henne=). nu blir det dusch o sen film o bubbelvatten;P


Kommentarer
Postat av: tessie

Hahaha, det där känner jag igen ;P

2011-01-13 @ 12:48:20
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: johanna

så blir det nog när vi får två söta:) Liam börjar komma in i perioden då han är lite blyg och snart är det bara mamma som gäller. krya på er<3

2011-01-14 @ 20:10:10
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0