7 jan

hey! MÅSTE  in till försäkringskassan idag! få se om mankan har tid o hjälpa mig, mamma är sjuker! jag håller på o gör barnmat, köttfärssås, får väl se vad Kellan tycker om det, hon gillar inte stora bitar men nu ska vi avvänja henne med pureer banne mig!

hade tänkt följa med pinglorna ut ikväll men ändrat mig, känner mig så ego då nu när vi precis tagit bort nappen! o det är jag som lagt henne varje kväll så bäst att jag stannar hemma tror jag=) så hänger på nån annan gång brudar!

ikväll blir det let's dance o hemmagjord gyros=P


Kommentarer
Postat av: Maja

Tror du gör rätt i det även fast det hade varit kul att ha dig med:)

Kram!

2011-01-07 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0