11 jan

hej alla pigga o glada! nu har jag lämnat Ella på dagis, hon va jätteglad att få gå dit, men vi va alla trötta o sega att stiga upp betydligt tidigare än vi har vart vana vid i några veckor;). Kelly sover o jag bloggar för tillfället men ska städa o tvätta idag hade jag tänkt!

igår eftermiddag va Johanna o Celvin här o lekte, nu börjar det bli så jäkla kul att se de hållas! igår skulle Celvin gå på toa o kissa, då ville Ella följa med o låste dörren efter dem, så tog det bara ett par sekunder tills Ella kom o ropa på mig "mamma, haha Celvin gör som pappa" o vi as garva, o så skulle Ella också göra så, men jag sa till henne flera grr att så gör bara pojkar o om hon gör så är det kiss överallt;)... hehe.

hängde sedan med de in till stan o hoppa av vid gymmet, tog ett medelpass=). lagom.

nu ska jag plocka undan lite! ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gumman .

Du är också fin , alltid fin ! :)

2011-01-11 @ 11:10:54
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0