saknar ni mig;)?

jag saknar att blogga iaf! just nu sitter jag hos pappa o ser hockey så tänkte passa på att skriva några rader. vi mår bra. idag har anticimex vart hos oss o sanerat köket då vi länge har haft som små malar, vi har rensat skafferiet flera grr o aldrig sett några larver, rensat garderober o så med utan resultat, men här om dagen hittade vi några larver längst ner i skaffeiet, riktigt vidrigt! jag hoppade runt som en snudsboll genom hela lägeheten när jag hittade dem. när han från anticimex va hos oss förklarade han hur dessa larver gör o hur det blir fjärillar, o jag klarade knappt av att lyssna. larverna kommer oftast från mjölpåsar från fabriken där mjölet tillverkas så håll utkik där hemma! larverna kryper iaf uppåt o gör som små puppor i hörn på väggar, skåp o så, sen går det ungefär 3 månader innan det blir fjärillar, blääää!!!

imorn ska jag ha myskväll med Johanna U som är barnledig, så en bio kväll o sen tänkte vi gå o ta ett glas någonstans, ska bli trevligt! på söndag är det dop för "lilla" Liam, sen på kvällen ska vi försöka få barnvakt för bara jag o Leif tänkte gå ut o käka o mysa lite, blir ju tyvärr inget hotell o relax för våran del denna helg som va planerat, Leif åkte fast för fortkörning ist för det pengarna för veckor sen. ne nu ska jag fortsätta se matchen, sverige leder!!=)

ha det bra tills nästa gång vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag har saknat dig ! :D<3



Karlar ;) Björn åkte också fast för fortkörning häromdagen /: Onödiga pengar !



Ses snart :) puuuuss

2011-02-10 @ 21:43:58
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kul att du är tillbaka, även fast det kanske bara är för nu :) Hoppas du får ordning på datan snart...

Kram

2011-02-11 @ 19:31:52
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

JAAAA!! Det gör jag. Men jag vill ses snart med!! Blir ju en snabbis på min stora lilla killes dop på söndag:) Då bokar vi in en dag för skitsnack och en för parmiddag!!!:D

2011-02-11 @ 22:25:42
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas ni har en mysig valentine!

Kram från mig :)

2011-02-14 @ 19:08:11
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0