så himla kul att statistiken bara ökar!

men lämna gärna avtryck så jag får se vilka som vill följa mig i min vardag då kan ju jag följa er med:). förresten vi har ett till namnförslag på pojken som vi båda gillar, men det känns lite konstigt då en på jobbet heter så men vi båda gillar han o hans namn är mkt ovanligt o jag har gillat det sen när jag hörde det första gången, på min första arbetsdag för ca 3 år sen, o det vet han om:). vi får se vad denna lilla sork passar i helt enkelt.

nej du Josse nu får du sätta lite fart här, håller på o städar o plockar men jag fastnar framför datorn bara stup i kvarten, det ska va skinande rent här hemma idag o det är ju snart dags att gå upp o hämta barnen på dagis igen så SÄTT FART! hörs sen finisar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är de för namn då:):)

2012-02-28 @ 12:25:31
Postat av: Anonym

Lino:)

2012-02-28 @ 12:41:55
Postat av: Anonym

Fiiiint!!!!

2012-02-28 @ 15:29:45
Postat av: Fanny

Jag läser'n dagligen syrran! :)

2012-02-29 @ 13:02:15
URL: http://www.fannyericssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0