Paranormal activity 3

Igår såg vi alltså denna riktiga läskiga filmen med Jeppe o Pillan o den va enligt mig iaf den bästa av alla 3, vad snackar du om Frida;)? Satt helspänd igenom hela filmen o det hände saker tycker jag hela tiden, den får 5/5 av mig asså:), en riktig rysare. Jag säger bara att tur inte Ella kom till oss inatt, jag hade dött, hon kan nämligen bara stå framför en eller komma in springande o oavsett vad hade jag blivit sketa rädd;). Vi var tvungna att se nåt roligt efter, fick bli kontoret som jag ändå missa sist:).

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha den ballar ju helt i slutet jäkla zombies kommer och Gud vet vad haha usch den är sämst, 2an är lätt bäst ;D

2012-02-19 @ 17:08:30
Postat av: Pillis

Åh 3:an var väldigt läskig!! Jag får rysningar bara jag tänker på den... :P

Den där leken i filmen har man ju själv gjort som liten...fast vi vågade aldrig säga orden tre gånger, som tur var ;) Haha!

2012-02-20 @ 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0