kvalitetstid med min stora tjej sen egen tid imorn:)

hej. kom nyligen hem från stan med Ella, vi har gått en sväng o strosat runt i affärer o bland annat köpt ett par varsina solglasögon till ella o kelly som Ella ville så gärna, sen har Ella fått ta hål i öronen!!! hon har tjajat så länge så idag fick det bli av, o oj så stolt hon är nu;), dö snygg vart hon! efter det gick hon o jag o fikade o prata massa tjejsnack:). när vi kom hem stod mannen o Kellsan o laga god fredagsmat, blir fredagsmys nu med massa gottigheter.

imorn bitti åker jag o mamma till sthlm o bor på hotell med bubbelbad o skybar med utsikt över hela sthlm, vi ska bara käka gott, fika, shoppa massor givetvis o bara ha egentid! det ska bli helt underbart!! var ju tänkt att jag o leif, mamma o mankan skulle åka men nu blev mankan dålig o så har vi vart lite sega med att ordna barnvakt o för Leif gjorde det inte så mkt att han får lite tid med bara barnen själv, de ska ha kul det också i helgen, antingen busfabriken eller kolmården med Nicke, Nelli o Levi så det känns bra:). nu ska jag sätta på barnen pyjamas innan middagen så ha en underbar fredag folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0