Ingen fara med mig

Jag hade bara jätte hög puls o det har jag verkligen känt utan att känna på pulsen o utan att anstränga mig det minsta, har bara legat på soffan typ. Läkaren misstänkte havandeskaps förgiftning men det var det inte, mitt blodtryck va bra, hjärtat slog lite snabbare men inget farligt. Han trodde att anledningen att jag mådde så konstigt va för att jag är höggravid plus att jag haft en rejäl förkylning nu i ett par veckor o att kroppen nu fått nog. Men dessa himla konstiga Symtom Hoppas jag snart går över för jag är helt matt o mår väldigt skumt, o hade det vart dags för förlossning nu hade jag inte klarat av att va så stark o ha den kraften Man ska ha då!! Så vi får hålla tummarna att detta är över då:). Skönt att det inte va nån fara iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0