Barnmorskan

Har vart hos barnmorskan på förmiddagen som gick bra, förutom att det va helt omöjligt för henne att mäta hjärtslagen för han böka o flytta sig HELA tiden, vi tog tom en paus för att kolla hjärnvärde men han böka fortfarande hehe, jag sa till barnmorskan att såhär håller han på i stort sett hela dagarna o kvällarna, sover aldrig;) jaja det blir nog Grannt med busungen! Efter besöket där va jag förbi o handla lite grann på maxi, kunde inte låta bli att kika lite på barn kläder o jag dööööör så fint det finns just nu till mina tjejer o till Lill pojken, ska ta en riktig shoppingrunda snart när lönen kommer:) till både mig o barnen;) NU har jag äntligen kommit hem o ska äta min lunch jag längtat efter, maten från igår nämligen fetaost fyllda biffar, pressad potatis med champinjonsås o en smarrig sallad med fetaost o avocado bland annat i jammi!!!!!:) sen slänga mig på sofflocket o kanske glo en film, lite lugn o ro ska bli skönt, barnen är på dagis till 16.30 o de hämtar Leif:) tjing sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0