VC o BVC besök

hej., vill bara varna för känsliga läsare!!;)

Imorse va Leif iväg med Ella o Kelly till doktorn som skulle ta blodprov samt ska vi lämna bajsprov för Kelly till imorn bitti. De har ju vart sjuka så mkt, "maginfluensa" som vi trott, men de kräks ju bara typ 1 gång varannan natt o sen på morgonen mår de bra igen, o Kelly har bajsat vitt helt rinnande efter frukosten varje morgon så vi ska se om hon är laktos eller nåt.

sen nyss kom jag hem från bvc där vi vägt o mätt lillen, han väger nu 4910g o är 57 cm lång, stora killen! han va inte liten länge;)..men det är väl så med pojkar?

både jag o sonen är helt genomförkylda, o han är även hostig IGEN stackarn, jag hoppas verkligen att Ella håller sig frisk då hon ska iväg till fjällen på lördag.

ikväll är det hockey igen, o jag älskart! det är höjdpunkten ta me tusan:) hejja hejja SAIK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0