skärtorsdag

<h1>hej alla glada! idag är det skärtorsdag o det innebär att man får se många söta påskkärringar idag, jag har redan sett de 2 sötaste;). jag har ju ingen tele så kunde inte ta kort på de imorse o vår kamera är paj. <br /><br />ikväll ska vi på påskmiddag hos barnens morfar o så blir det en riktig hockeyfest i samma veva!! vi hoppas att SAIK gör en repris från senaste matchen;): 8-2 en riktig överkörning o det va helt underbart att se!! AIK ser ut som ett riktigt knarkargäng o lika så deras fans haha;). <br /><br />Igår på dagen va jag med mamma o lillen, jag hjälpte mamma att handla o sen åkte vi hem till henne o drack kaffe i solen innan det va dags att hämta barnen på dagis, men efter det så åkte vi tillbaka till mamma o gräddade våfflor o hade mysigt. <br /><br />Lill prinsen är ÄNNU namnlös;)... vi velar mellan Ted, Lino, Neo o Kim....tusan vad svårt det ska va. vad tycker ni? alltid kul att höra vad andra tycker är bäst.  MEN ikväll ska vi ha bestämt oss iaf säger Leif nu;)...skönt! <br /><br /><br />ne nu ska jag plocka undan lite sen sätta mig på balkongen o dricka kaffe:) hörs senare puss</h1>

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Bestämde ni er för något namn sen? Av dom ni valde mellan tyckte jag nog Ted eller Lino var finast =) / Nyfiken i en strut

2012-04-09 @ 02:17:14
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0