2012-04-11

hej där ute i detta tråkväder! likaså som igår kommer denna dag spenderas inne skulle jag tro, får försöka aktivera barnen så gått det går. Ella har allmän förskola så hon har påsklov, vilket jag glömde igår, vi hade försovit oss, stressat minst sagt i oss frukost, slängt på oss kläderna o sprang till bussen o när vi går av bussen så går en fröken av bussen o säger till mig, du vet att Ella har allmän försklola o har ju påsklov, men Kelly får ju gå, suck!! det var bara att gå på bussen igen o åka hem, sur man blir på såna här dagar. så vi gjorde inte mycket igår, mamma var förbi en sväng på en kaffe, på eftermiddagen kom Johanna o Celvin o umgicks med oss:). på kvällen när de åkt hem så la jag barnen o jeppe o pillan kom o såg hockey här, tråkigt nog blev det tyvärr förlust men vi tar de på bortaplan på torsdag.

I måndags hade jag besök av mina fina vänner Veronika o Maja. vi fikade o snacka massa skit, av de fick lillen 2 fina pyjamasar o en super söt snutte. vi bestämde en eventuell mys/tjejkväll nu på lördag hemma hos verro, så hoppas det blir av:), hela tjejligan hoppas jag kan komma.

Nu på lördag åker våran stora tjej till fjällen med sin mormor o co där också min morbror o hans familj kommer va. undrar hur man ska klara av en hel vecka utan Ella? har max vart ifrån henne 4 dagar o det kände som en evighet. Ella kommer nog ha det fantastiskt kul! dessutom ska hon får träffa några av hennes favoriter, hennes kusin Elsa o hennes föräldrar ett par dagar.

nu rycker barnen i mig här så nu måste jag sluta, tjing tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0