Tisdag!

Hej hej där ute! Vardagen är i full gång, dessa 2 dar har jag fått jobba igen inte vabbat, skönt;)! Men Ella kom hem från dagis med hög feber så nu är det väl hennes tur, men då får Leif va hemma, jag måste jobba nu så mkt som möjligt så jag får en bra föräldrar penning igen:). Idag hämtade jag mitt efter längtade paket från posten med massa kläder till ungarna:) Ella har verkligen växt ur hela sin garderob så hon behöver massa nytt, o jag vill köpa nytt med, blir galen av alla tuffa tjej kläder i butikerna nu, bryr mig inte om att köpa till mig själv;). Snart är middagen klar så då ska Kelly o jag sätta oss vid bordet o käka, Leif är på hockey o Ella sover som sagt. Sen är det snart sängen för Kelly o jag ska ta itu med lite här hemma, slänga i nån tvätt, plocka in disken, lägga fram kläder mm, sen slänga mig framför Tvn;) trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0