Kalas, fix, mys o bio!

Hej denna helg började som alla andra helger med fredagsmys:), o idag har det varit fixar dag här hemma o har samtidigt vart utomhus o gjort nytta o barnen har lekt, cyklat(åkt Bobby car), vart i sandlådan, hoppat o plockat frukt:). Sen va vi iväg o kasta kläder hos myrorna, köpte presenter till ellas kompis o sen åkte jag o Ella på barnkalas, där det va flera barn plus föräldrar, lekar, korv o tårta mm. En mys dag! Ikväll har jag vart ensam med barnen, vi har lagat god mat, ätit godis o popcorn o sett barnprogram + fångarna på fortet( barnen såg halva sen somna de som stockar i soffan) nu sitter jag här o själv o ska blippa runt bland kanaler o se om det finns nån bra film att se, Leif är med massa kill kompisar o har grabbkväll! Hoppas han är pigg imorn då han lovat Ella att gå på bio o se smurfarna med nelli o Nicke:) då passar jag på o träffar mina saknade pärlor emma o ida här hemma, vill bjuda hit alla då allt är klart men många är nyfikna såklart. På måndag börjar de med badrummet o det kommer va klart i slutet på nästa vecka, åh vad vi längtar:) då är ni välkomna mina fina vänner!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0