Ni anar inte vad kul det ska bli!!!!:)

För vi ska nämligen om typ 2 veckor åka till USA Detroit o hälsa på min bror o hans tjej:), det blir massa hockey såklart o det kommer va sjukt stort o se! O så självklart blir det massa massa shopping, vi reser dig med några tomma resväskor:) oj vad vi längtar men flygresan dit ska också mkt spännande med 2 små barn;), det är ju en låååååååång flygresa. Sitter just nu i soffan o ser en film o känner första "sparkarna" i magen:), mysigt, tänk att jag redan gått halva tiden o herregud snart är vi 4, 5:) storfamilj!!! Underbart mysigt. Jag är så glad för det är ganska tätt mellan barnen för de kommer ha varann o leka med o roligt med när de blir äldre:), jag älskar så som vi växte upp, stor härlig familj o alla mysiga julaftnar (heter det så;)) mm. Är så nyfiken på vem du är där inne:), en liten efterlängtad pojke eller en till tjej i tjejligan;)? Lika efterlängtat det förstås. Denna vecka ska vi bo hos mamma för att ta hand om alla deras djur för de åker nämligen till Norrland tidigt imorn bitti o myser med Elsa plus alla andra:), avis? Jadå:) ne nu ska jag se klart filmen sen knoppa. 5 imorn bitti ringer klockan igen;). God natt!!

Kommentarer
Postat av: eve

Jippiee! ska bli så mysigt att ha er här, längtar!!!!!!! puss eve

2011-10-17 @ 22:26:21
Postat av: eve

Jippiee! ska bli så mysigt att ha er här, längtar!!!!!!! puss eve

2011-10-17 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0