Onsdag 9e

Hej lite update från andra sidan! Idag har det vart en slappar dag, suttit inne o vi har inte gjort Många knop o barnen har ritat i mängder o lekt. Sen på kvällen drog vi stora tjejer(Ella, jag o Eve) o köpte bl.a. Smink ( nu provar jag nya spännande märken) o va i en party butik för att köpa grejer till ett Prinsess kalas( imorn blir det överrasknings party för Ella) o shit vilket ställe, deras helium balonger som fanns en hel djungel av olika modeller mm, fanns ALLT till olika kalas teman, en sån butik skulle man öppnat i Norrköping :). Imorn ska jag o Eve försöka smyga ut o se "stan" Själva, skönt med lite egen tid;), ni anar inte vad uppskattat det va med tjejkvällen här om dagen, sånt gör jag aldrig!! ;). Ne nu ska vi 4 vuxna fortsätta se filmen :), förresten idag har jag smakat sushi för första gången o det va ju gott, men bara smakat, av Eve, men imorn blir det nog en sushi lunch:) bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0