Angående förra inlägget!

Haha jag o Johanna as garva imorse när vi vakna o kollade på min blogg! Tror inte jag va helt nykter när jag skrev;) o jag hade kul igår med mina fina vänner! Johanna va redigt onykter! När hon o jag gick in på pizzerian efteråt så skulle hon betala men hon hade ju ingen väska sa hon, haha joo din mupp sa jag den hänger innanför jackan, hon är så yrrrrr!! ;) o sen när vi tog taxi hem till hennes mamma så hade hon helt plötsligt inget kort så hon spärrade det direkt , sen på morgonen låg det ju där! Tack för igår iaf mina tjejer. Snart blir det kryssning också:) nu är hela familjen Påväg till Finspång för att se min lillebror spela sen blir det svulla i soffan o massa bra på tv trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0