Torsdag 21/7

Hej. Skriver ju nästan aldrig längre inlägg, men här bjuder jag på ett. Kellys skorpor har torkat så nu kan man börja träffa vänner igen:), saknar er! Igår var vi i sörping o myste, käkade lunch, åt glass mm, sen åkte vi hem till mamma, blev inget Hela människan då barnen somna i bilen. Hos mamma va vi hela kvällen, grilla korv o umgicks. När vi skulle åka hemåt skulle Ella bestämt sova över hos mormor, så så fick det bli:). Ikväll kommer min mormor o morfar till Norrköping o om några dagar kommer även morbror med familj, ska bli jätte kul med besök från Norrland:). Herregud det är bara 3 veckor kvar sen börjar jag jobba!!!! O barnen ska gå heltid på dagis, o det vet jag iaf att Ella blir glad över, hon älskar dagis:). Om 1 o 1/2 vecka får vi nycklarna till huset, men vi har ännu lägenheten kvar till september så det är faktiskt väldigt skönt, slipper stressa att städa lägenheten o slänga in allt i huset på en gång, nu kan vi ist ta ett rum i taget att måla o möblera o små fixa lite:). Längtar!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: tack snälla. Va glad jag blir =)

Vi får se när det blir. Kan ju ske närsom helst nu. Men HOPPAS jag slipper gå över tiden bara..

2011-07-21 @ 17:43:58
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0