värsta natten i mitt liv!!

shi fick jag.... Ella vaknade igår kväll vid 21.15 o somnade vid 22.45, där emellan skrek hon efter sin napp. hon skrek konstant i 1 h, hysteriskt!!! slogs o hade sig, jag tyckte så himla synd om henne, har aldrig sett henne såhär tidigare, hon va galen! hon skrek åt mig att hon inte ville va med mig, "UT HÄRIFRÅN!" gjorde som hon sa. när hon hade lugnat ner sig något stod jag o lyssnade utanför rummet, där låg hon o snyfta, jag gick in o frågade om hon ville ha mig där o hon nickade.
Ella bad verkligen på sina bara knän, "snälla, snälla mamma, kan jag få min napp? jag lovar o va snäll" o jag svarade " Ella du har ju själv skrivit till nissarna o de blev ju jätte glada när de hämtade dem, de tycker du är världens snällaste tjej" o Ella fick tårar som forsa ner från hennes kinder o läppen darra och jag kunde inte hålla tillbaka mina egna tårar! ne fy säger jag bara, jag kände mig så fruktansvärt elak!! men till slut somnade hon iaf o jag gav aldrig med mig, känner mig stark. men det va verkligen det värsta jag vart med om, o jag hoppas verkligen att det inte håller på allt för många nätter... nån som vart med om samma? när slutar det?

men imorse va hon glad igen o sa att hon slutat med napp o att hon är duktig.

jag älskar dig av hela mitt hjärta, o mamma tycker du är så duktig!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch vad jobbigt, fick tårar i ögonen. Det kommer att gå över, nappen är som en drog för dem och det är ju inte lätt att sluta med. Man känner sig så himla dum men du gör henne en otjäst om du skulle gett med dig, starkt! Hoppas verkligen att ni får bättre nätter hädan efter och att hon inte ska behöva vara ledsen. Försök att peppa hene under dagen, precis hon gör själv och när kvällen kommer och hon frågar efter nappen kan man ju hänvisa till hur duktig hon varit på dagen. Ester hade ju som tur var slutat med nappen när Ivar föddes. Kan tänka mig att det är svårt när hon ser att Kelly har napp.



Kram

2011-01-05 @ 11:06:20
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: elin

va duktig du är som står på dig Josse.

Hoppas hon snart glömmer nappen så du slipper se henne så ledsen igen.

2011-01-05 @ 11:06:46
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emme

Hej. låter precis som wilma hon får bara ha nappen när hon ska sova nu. och när vi började med det fick jag slag sparkar och mördarblickar! men nu är det mycket bättre, visst kan hon bli arg men vi står på oss så det är så det är och det vet hon nu. Håll ut det går över. om typ två veckor kommer hon säkert att vara stolt över sig själv och har glömt den. kram emme

2011-01-05 @ 18:20:59
Postat av: Anonym

Bra jobbat Josse!! Jag var precis likadan när jag skulle sluta med napp. minns de som om de vore igår. det va en tuff tid! Men mamma va envis! hehe . kan än idag sakna min napp... men jag är stark och har klarat det , och Nissarna skickade ett diplom till mig när jag varit nappfri en vecka. :D Saknar dig massor! Pusspåre

2011-01-05 @ 18:23:38
Postat av: Miss Gotland

Glömde skriva att de va Jag !! Miss Karlstad/ Gotland

2011-01-05 @ 18:24:30
Postat av: johanna och Lamin

Nej lilla stackaren...Men du är verkligen dutig som står på dig!!!

2011-01-06 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0