piece of cake!

Ella va inte på världens bästa humör när jag hämtade henne på dagis, hon sa "gå hem igen! jag vill att mormor ska hämta mig istället, GÅ O TRÄNA O TA MED DIG KELLY OCKSÅ!" "jag vill inte va med dig, pappa eller kelly, bara min mormor"

ja ibland är man inte lika efterlängtad;). vet inte varför hon va på detta humör idag, fröknanarna sa att hon vart på det humöret hela dagen:/. 

men det va en piece of cake att få henne på bra humör när jag sa att vi kunde göra vad hon ville när vi kom hem, då sa hon "baka!" så det har vi gjort, brunbröd tro jag det hette, hennes absoluta favoriter, de tjatar hon om så fort hon kommer hem till mormor för såna har hon nämligen alltid hemmaa=).

ikväll spelar inte saik så då stannar vi hemma o ser nån film ist för att åka till mamma, igår såg vi en svensk"för kärleken" hette den, den va ok.  ikväll får vi se vad de blir för en, skräck kanske? tar gärna emot tips på skräckisar eller andra filmer med försås=)





mata lilla syrran tycker jag om=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är sååå lillgammal:D



Vi har ju inte samma filmsmak alls ju! Men har du sett Salt, borde vara en film i din smak. Jag gillade machete haha så jäkla macho men kanske inte din typ. Human centerpide. Vågade inte se klart den ens...

2011-01-20 @ 18:22:10
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0