Världens sämsta dag!!!

Ja idag har hela dagen vart fruktansvärd. Det började redan tidigt imorse, jag gick upp 5 i vanlig ordning, gick in på toa i lugn o ro o gjorde mig iordning då Kelly vaknar o jag hör henne gråta o gråta o gråta o går upp o ser att Leif sover som en gris o Kelly ser mig o vill då va fastklistrad som alltid i mig resten av morgonen, det blir en häktisk morgon vill säga, Leif ordnar matlådorna så jag får därför ingen fetaost med mig jag sett fram emot på lunchen;). När vi ska åka till dagis o Leif o Ella redan satt sig i bilen klär jag på mig o Kelly o går ner för vår ute trapp o jag FALLER från 3e trappsteget med Kelly platt på asfalten, men på nåt konstigt vis fick jag genom modersinstinkten min hand under huvudet på Kelly så inget händer henne (tack o lov) men mina knän är helt uppsvällda o blödde massor imorse plus att mina favorit tränings byxor gick hål på båda knäna:(, o dagen på jobbet har varit hemsk när man böjt knäna o så, det har eller gör sååå ont!! O längtar inte till duschen ikväll det kommer svida som sjutton!!! Sen efter jobbet hämta jag världens tjurigaste ungar på dagis o har haft de själv här hemma då Leif vart borta, nu sover de äntligen o jag tog fram en iskall julmust jag hade lagt in i frysen... Kanske lite för länge för när jag öppna den small korken upp i ögat på mig som en champagne flaska o den ville inte sluta spruta ut skum så hela vardagsrummet är as kladdigt trots att jag torkat o torkat!! Pust för denna jävliga dag!! Men nu börjar den bli lite bättre, Jimmie eller hela saik är sjukt bra ikväll o jag är stolt o glad som tusan!!! O så för en lite hemlig sak är jag också glad ni kommer märka snart vad det är:) nu ska jag snart fixa köket o all disk plus matlådorna tjing pling plong:)

Kommentarer
Postat av: emme

hej min telefon är trasig... men mess får jag men kan inte skicka eler ringa. skicka ett mess med vad vi ska köpa med oss gummsan!! hoppas att du och kelly mår bättre nu. kramar

2011-12-29 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0