Barnvakt

Hej på er!! Ikväll efter jobbet hämtade vi barnen på dagis o skjussade de till sin mormor som skulle va barnvakt ett par timmar så vi kunde handla klart alla julklappar. Mysigt o få gå ensamma bara vi ibland:), vi passade på o käka på maxi med:). Åh va barnen kommer bli glada för sina klappar, de får massa massa fint!!:). Älskar att skämma bort mina änglar hihi. Har bara Leif kvar att köpa till fortfarande, jag får panik snart!! Vill ju komma med värsta överraskningen men har ju ingen fantasi för sjutton. Imorn kväll ska Leif iväg med kompisar o gå ut o käka o se hockey på olearys så har bara fredag på mig att köpa till han:s. Bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka sen lite ledigt, jag börjar bli sjuk, mår skit men vill inte va hemma, är fruktansvärt förkyld o tungt huvud plus ryggont!! Denna graviditet är den värsta jag haft, har inte klagat mkt innan direkt men att vänta en pojke för min del iaf är ingen hit, men är glad att du är en pojke där inne:), snart ska det handlas massa tuffa kill kläder jiho! Inget rosa o inga prinsessor;) ne nu ska jag hoppa in i duschen innan lägg dags! Kram o god nat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0