Mkt just nu...

Förlåt för oacceptabelt bloggande;), men nu är det mkt med flytt. Det är inte lätt att packa om dagarna när Kelly inte accepterar att hon inte får så mkt uppmärksamhet stackarn, hon kommer med sina favorit böcker o ska sätta sig i min knä o vi ska kika på alla djuren om o om o om igen;), men det går bra med Ella ibland också. Vällingen va slut ikväll så Kelly somna utan o det gick bra får se hur det blir utan välling imorn bitti, ne jag brukar aldrig glömma att köpa men nu gjorde jag det. Lägenheten besiktades idag o vi har en del att åtgärda, måla här o där. Man bor i en bomb just nu men snart är allt i sin ordning o vi kan komma i ordning i vårat nya hem:). Imorn kommer mina pinglor som inte sett på evigheter men nu boka jag en date med dem imorn, ska bli så kul!! Igår kväll när vi åkte till huset bad Leif mig att kika på övervåningen o där stod en överraskning till mig, ett sminkbord:), tack snälla! Nu ska jag ut med doggen sen försöka sova tror jag;)

Kommentarer
Postat av: Tessie- Milos mamma

Fick mitt också av karln ;) Älskar´t..

2011-08-03 @ 22:17:19
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0