Valborg

God morgon! Har sovit som en kratta inatt o sovit alldeles för få timmar:s, kände mig jätte yr o hela rummet snurrade, har nog blivit bakfull av alla ånger från fylle tratten! O kelly vaknade flera gånger innan jag kom i säng, hon sov mkt oroligt så till sist fick hon komma till mig o sova ist för hon väckte Ella varje gång med. Man sover ju så spänt o dåligt när Kelly sover hos en. Idag är det 25års fest o jag hoppas jag hinner må bra tills dess:). Ella är jätte glad för hon o Kelly ska sova hos mormor o åka karuseller i stan o se majelden! Hoppas ni får en trevlig valborg.

Kommentarer
Postat av: angelica

vilken fin bild det var på dig=)

jag hoppas att ni får en trevlig valborg ni me... vi ska till min pappa o grilla o ha mysigt... ta d lugnt me drickan=) puss p kram

2011-04-30 @ 12:51:41
Postat av: Elgregovic

Majelden var nåt jag inte hört förr,oftast säger man väl majbrasan?:P

2011-04-30 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0