Tisdag

Hallå!! Sitter just nu ute i solen på vår gård efter min promenad på 1 h, har hittat en riktigt bra väg där jag kan släppa shiva lös så hon kan få springa hela vägen. Idagsåg jag en orm på hem vägen, uuhh rös i hela kroppen! Va väldigt nära att shiva gick på den, men tur hann jag dra undan henne. Vilka underbara dagar det är nu, riktig sommarvärme redan:). Ella är på dagis idag, hon har längtat så mkt efter en 1 v ledigt. Igår va vi hos pappa o åt påskmat, trevligt som vanligt! Sen hyrde vi en rulle på vägen hem som vi såg när barnen knoppa. Idag kanske vi ska träffa emma o ida på eftermiddagen, nu va det ett tag sen sist, emma har ju börjat jobba heltid nu o Wilma börjat på dagis så nu blir det inte o ses som förr. På Valborg ska jag o Leif parta tillsammans för en gångs skull, vi ska på en stor 25 års fest där det är 5 st som kommer firas ihop, det ska bli kul, barnen ska sova hos mormor. När man pratar om trollen, ska slå en pling till mamma nu. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: #42

Trollet menar du? :D

2011-04-26 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0