Söndag

God morgon! Kvart i sju ville Lill snörpa gå upp o leka. Ella sover. Igår va vi hos mamma hela dagen o såg bland annat matchen, trist med förlust men vi tar igen det på tisdag:). På vägen hem igår hyrde vi 2 filmer, himlen är oskyldigt blå, den va jätte bra o så hyrde vi Laban åt Ella som hon fick välja själv, försökte få henne att välja nån lite roligare film men nix, men hon satt spikad framför tgm i sitt rum så den va väl rätt bra;). I eftermiddag ska jag ta en fika med Maja, Emme o Verro mysigt! Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du glömde mig:)

2011-04-10 @ 08:48:14
Postat av: emme

ja jättekul att ses!! jag hade sovmorgon idag 08.20 världens lyx. typ första gången på ett halvår.. kram

2011-04-10 @ 09:28:13
Postat av: Marre

Och ni glömde att fråga mig (lr kanske inte?).Hälsa till alla!!:-)

2011-04-10 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0