Måndag kväll/natt

Ligger nu i sängen o spanar runt på olika bloggar innan jag sluter mina grönbruna;). Idag har det vart en riktig hemma dag, bara jag o barnen har myst inne, jag har städat, sen va vi ute o lekte, jag o Ella lekte pang pang! Vi sprang fram o tillbaka o gömde oss i buskar o bakom sop o cykel husen med varsin "pistol" i handen o sköt pirater o vi red på låtsas hästar o låtsades att piraterna va efter oss, en del grannar kikade ut o tyckte väl det såg lite knasigt ut o Ella sa till mig"du är så knasig mamma:), kul va det! Sen gick vi hem o lagade mat - rårakor med löjroms sås, jammi! Imorn är det dagis som gäller o sen efterlängtad date Med emma o ida o Wilma som hunnit bli 1 år redan o snart är det kellys tur o såklart en ny liten krabat som vi längtar efter, Idas älskade lilla själ som snart är redo för att se världen!!! :) god natt mina vänner! Dröm sött för det gör aldrig jag, kommer sååå sällan ihåg mina drömmar, såg på "efter10" med malou imorse då ett proffs på drömmar va där, såg bara en snutt då nåt kom emellan, men enligt han så sover man inte så bra och nåt mer om man ej minns drömmarna, jag sover aldrig djupt vaknar av alla sorters ljud, ni mammor kanske sover som mig?;) eh sova va det ju!!

Kommentarer
Postat av: johanna

din kommentar försvann innan jag publicerade den:( Men ljusstakarna är från IKEA:) Ha en mysig dag!!:D

2011-04-05 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0