Långfredagen

Idag har vi först vart hemma på förmiddagen, städat o tvättat, sen va jag tvungen att åka o handla blöjor o påskmat så åkte en sväng till maxi där jag stötte på Fanny o mamma så jag fick sällskap av syster o mamma åkte hem. Strosade runt lite o köpte påskpresenter till kidsen. Senare drog jag till mamma där jag blev bjuden på grillat:), vi satt o njöt i solen länge medan Kelly kröp omkring o lekte med grus o leksaker, hon älskar o krypa omkring i grus o va utomhus. Imorn ska Fanny sova här o äta påskmat med oss o på kvällen blir hela familjen hel igen!!!! Lite tidigare än tänkt, känns underbart! Har saknat de såå sjukt mkt, mest Ella bus givetvis;). Åh barnen kommer va sååå glada o se varann, Kelly har ropat nu i flera dar "ejja". Så kul denna vecka har hon börjat säga några ord, hej! Hej då! Tack tack! Ejja, o mamma i pappa innan då. Nu börjar snart big brother sen ska jag sova för både jag o Kelly mår lite sådär, förkylda, tung i huvudet, hes o hosta P.s jeansjackan är från hm o kostar 299:-:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0