Fredag

Idag har vi umgåtts med Sandra o Nellie på förmiddagen, suttit ute o fikat i lekparken medan barnen lekt med dock vagnar, cyklar o sandleksaker o fikat med såklart. Sen åkte vi in till stan med mamma o Fanny o shoppa lite, hitta lite nytt till Ella o mig:), men dock inget nytt till imorn kväll som jag kan ha på mig. Leif är o bowlar o käkar mat o dricker öl med sina jobbar kompisar. Fanny har vart här ikväll o vi orkade inte laga nån mat så vi gick iväg o handla varsina pizzor, första o sista gången på det stället! Massa hår o det är fan det äckigaste som finns! Ne fy asså. Ska nog gå o lägga mig snart tror jag jäsp. För övrigt, så glad för min väns skull :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0