11e april

Hello o god morgon! Sitter o dricker mitt morgon kaffe, Kelly leker o Ella sover. Fikan igår va trevlig, känns som förr hehe, då vi gick i skolan o vi fikade nån gång i veckan o snacka skvaller, det va tider det. 5 dagar kvar till kryssningen :), försökte tjata med mig Li igår men utan resultat, plugghästen har tenta som är viktigare än mig haha;). Super tråkigt att inte Emme ska med:/ men vi hoppas att det blir en kryssning till snart då alla tjejer kan åka med. Det blir nog lyckat ändå skulle jag tro:). Skönt att Patrik fick lämna big brother igår, han har jag stört mig på hela tiden, vilken mes! Nu ska jag ta mig en kopp till! Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0