söndagkväll

hej. idag har vi bara varit hemma vi i familjen, haft tvättstugan hela dagen, o sen mest bara segat. nu ser jag o älsklingen en film på 5an, om ryska maffian, gillar inte såna filmer direkt men den är väl rätt ok. barnen sover o snart ska vi med krypa till kojs! imorn är det vardag igen, Leif jobbar o vi andra ska väl umgås med mammsen/mormor=), hon måste väl längta efter barnbarnen nu när de inte setts sen i fredags en snabbis innan hon drog till landet hehe. o Ella saknar mormor, hon har tjatat HELA dagen om "åka till mormor, jag vill inte va hemma, jag vill va med mormor".


barnen tidigare idag:
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Ohh va söta de är dina små tjejer:)



Martina skrev till mig att det visst var nästa onsdag de skulle träffas, så om du kan då istället skulle det vara kul...

Absolut att vi måste ta en vinkväll också sen varftefter...KUL!!!



Nattinatti!! :)

2010-09-13 @ 23:43:25
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0