söndag

hej. en ganska händelsefull helg. i fredags blev det myskväll här hemma, i lördags jobbade leif till 12 o jag o barnen skulle på dop, Ella är ju mellan golv o tak, o Nelli gör ju allt som Ella gör så de lekte rövare i kyrkan, o jag försökte få de o sitta stilla med det va omöjligt o så fanns det en korg med leksaker som jag försökte locka de med men nja det va inte lätt, som tur va kom Leif ganska snart o jag kunde pusta ut lite. har nog en av världens vildaste ungar:S o envisaste! blir Kelly likadan då räcker det med 2;).

igår kväll var det tänkt att jag o mamma skulle umgås med en jätte gammal kompis till mig o hennes mamma, men det blev en besvikelse... eller ett missförstånd..eller som vanligt. jaja jag hade iaf en myskväll med mamma hemma hos henne medan barnen o Leif va hos pappa o såg hockeyn o käka o så. det blev en bra kväll iaf=), även fast jag såg fram emot en kväll med skratt o prata gamla minnen o dricka vin:/...

idag ska det städas, från golv till tak!! hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0