presentutdelning o nya chefjobbet=)

hej. har lämnat Ella på dagis, nu dricker jag mitt morgonkaffe o Kelly ligger o leker på babygymmet. igår fyllde min sambo 25 år o det firades tillsammans med några i min familj=). det blev presentutdelning inte bara till Leif utan också till mig o mamma. Leif fick iaf, av mig, Ella o Kelly: mobilskal till iphone, 4 små parfymer, en massage grej till huvudet, fina ölglas o wiskyglas samt en sak så man håller reda på sina nycklar som man visslar på så visslar saken tillbaka(vet inte vad det heter). av mamma, mankan o fanny: 2 st paket ölglas av jonte o eve: tequila av jeppe o pillan: en present till både mig o Leif, ett presentkort på en restaurang samt skjuss dit o hem;). jag fick körkortspengar av jimmie o lotta, jonte o Eve=). o mamma fick en fet resecheck i sen 50 årspresent! alla är nöjda o glada!! Leif har ännu en gång blivit befodrad: till lagerchef!! är mkt stolt över min älskade, han är själv mkt nöjd över vad han har åstakommit fram till han blivit 25 som han sa igår: 2 barn, zonansvarig o nu chef! ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: evelina

woow! vart köper man såndär grej som visslar tillbax? låter som nåt för mig=)

2010-09-07 @ 16:20:16
Postat av: josse

på teknikmagasinet=)

2010-09-07 @ 20:38:10
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0