ångest...

hej. idag har Ella vart hemma från dagis då hon vaknade tidigt imose o sa att hon behövde bajsa o att hon hade jätte ont i magen stackarn, va säkert alla "drops" hon proppa i sig igår. så idag har vi bara vart hemma, jag har sprungit upp o ner i tvättstugan så gott jag kunnat, inte lätt när båda barnen är hemma. men jag bokade den sena tiden ikväll med, så passar på o tvätta nu när Ella är med Leif på hockey.

ikväll har jag även vart o storhandlat, eller storhandlat o storhandlat men för en dryg veckas matschema. Tack mamma för hjälpen!!

Ella har för övrigt idag vart en riktig retsticka mot mig, gjort allt tvärtemot, o jag blir gallllllllllen, o det vet hon, hon älskar att reta mig för jag har inget tålamod alltid;). men vi har vart mkt osams idag o jag har väldigt dåligt samvete att jag inte tagit mig tid att vart ute med henne o lekt o så, så jag köpte en liten present till henne på Willys, 2 filmer av astrid lindgren ,madicken o Lotta på bråkmackagatan på ena filmen o den andra va en annan Lotta o emil i lönneberga, hon kommer bli såååå glad=), hon har tjatat om både emil o madicken.

nu ska jag slänga mig på soffan o koppla av med en bärs o se alllllla braiga program, jag älskar Onsdags kvällarna=)

halv 8 hos mig, Idol, välkommen åter o Kungar av Tylösand!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0