vill dit igen!

till Ullared, ångrar nåt enormt att jag inte va vid heminredning, men hade inte mkt pengar kvar då jag redan gjort av med 5 laxar på barnkläder o lite andra småsaker o då kände jag att jag inte ville se heminredningen o bli tokig av allt fint men mamma sa herregud så fina grejer, stora väggtexter för endast 39:- kr som annars kostar 150:- kanske o jätte fina lampor o ja hur mkt som helst så nu bestämde sig mamma o jag för att snart åka dit igen!! kanske när lönen kommer... jag bara MÅSTE till inredningen. jag får blunda för barnavdelningen nästa gång, man blir tokig..... inte klokt så billiga kläder!!


mamma har varit här o druckit morgonkaffe med oss o ätit frukost=), nu ska jag sätta igång o städa lite, i eftermiddag kommer Johanna o Celvin hit o leker med oss, hoppas det fina vädret håller i sig så kan vi va ute o leka ist slipper det bli stökigt här o barnen håller sams alltid ute;P ha en toppen måndag!
snart fyller Ella 3 år, inte klokt va tiden går, här va för 2 födelsedagar sen, så himla liten:
 

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhh jag vill med!!

2010-10-11 @ 16:40:16
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: Marre

Vi åker allihopa!! :D

2010-10-12 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0