söndagsmys

igår hade jag mkt trevligt hos Emelie, god middag o massa vin o tjej snack, gillart! men jag övervägde att åka md Leif o barnen hem vid midnatt från pappa istället för utgång, va väldigt nöjd med kvällen ändå o jag kände att vi umgås aldrig hela familjen typ då Leif jobbar 6 dagar i veckan o massa övertid så jag ville må skapligt bra idag o mysa med min underbara familj. o Leif överraska ikväll till söndagsfilmen med massa gott (nyttigt) snacks som små stekta baguetter bitar med torkade tomater, ölkorv, gurka o morötter med dipp, jätte gott. han är för underbar min älskling, låter kanske inte så avanserat men han överraskar mig mkt ofta med goda middagar mm o han är verkligen helt underbar!


Maja va här en stund ikväll o ladda ner lite bilder som jag hade o jag fick massa gamla partybilder av henne, så himla kul, här är några:


Kommentarer
Postat av: emme

Hej! va skojigt att se lite gammla bilder, va kul vi hade!! paratade med johanna vi får bestämma en dag som vi kan ses om du vill. hare bra.

2010-10-25 @ 20:10:08
Postat av: josse

hej. ja visst hade vi=), glömmer aldrig den tiden. jag vill mer än gärna ses. kan jämt i stort sett, bestäm en dag ni eller du för vi andra är mammalediga o du jobbar:). kram!!

2010-10-25 @ 23:43:48
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0