söndag den 3/10

heeeej! sitter o väntar på att kyclingen i ugnen ska bli färdig, jaa jag lagar mat så här sent, angående det är för att jag såg att sista förbrukningsdag va idag så det va bara slänga in kycklingen i ugnen, Leif hade ändå ingen matlåda eftersom jag o barnen åt middag hos mamma ikväll o Leif käka ute med en kompis.

idag har ´jag o barnen, mamma o syster vart på Kolmården i kylan, shit va kallt det va o vad det blåste! men det va mysigt=). igår kväll va jag o Leif o firade Pillan som fyllde 25 tillsammans med flera trevliga människor. barnen va hos mamma.

Lite bilder lägger jag upp, va på en shoppingrunda förra lördagen o här va lite av det jag kom hem med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0