snart knyta mig

ska snart gå o knoppa, men tänkte först slänga in ett litet kort inlägg bara. idag har vi bara varit hemma jag o Kelly medan syrran vart på dagis, städat, busat o vart ute på promenix med doggen. sen när Ella kom hem så va vi ute ett tag i lekparken, sen gick vi in o laga Fisk soppa med vitlöks bröd. Leif jobbade över som vanligt nu för tiden så jag aldrig kan gå o träna!!! men imorn då jädrar;). sen när leif väl kom hem så slängde han i sig mat o duscha o sen drog iväg till mamma o såg hockeyn, jag ville gärna se med men Ella va så trött o behövde sova eftersom hon ska på dagis.

imorn ska jag o Kelly träffa Emma o hennes lilla Wilma o Johanna. ska bli trevligt. nu ska jag hoppa i säng!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0