onsdag

hej hå! idag fick ella stanna hemma från dagis, hon va stendöd imorse, hon rörde inte en fena kl 8 så tyckte synd om henne att behöva gå till dagis nr det blev så sen igår då vi va i linköping o såg SAIK spela. vilken match!!!! SAIK krossa LHC rent ut sagt! härligt, underbart jävla skönt!!! asså att gå på elitserie hockey slår allt, det är så satans skoj! slår t.om en kväll på krogen det ni!;) o Kelly gjorde premiär i en ishall, hon älska det! hon sparka som sjutton i bärselen o skratta o va galen! o Ella är en ängel att ha med på hockey. hon älskar det också, hon tjatar jämt på Leif, "hockey idag va pappa?" varje dag...

nu ska jag laga mat, ikväll kommer Ida o skvallrar o ser på allt bra på tv med mig:D: halv 8 hos mig, bonde söker fru...kungar av tylösand!!!!! älskar onsdagar!!!!

en dålig bild innan vi drog till linköping igår:


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Halv 8 hos mig har uppehåll i 2 v så då var de onsdagen förstörd ^^

2010-10-27 @ 22:17:33
Postat av: josse

ja jag insåg det men postkodmiljonären är ok de med=)

2010-10-27 @ 23:23:26
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0