natti natti

nu ska jag nana kudden=) skönt imorn är det dagis för Ellas del o kanske passa på att gå till öppna förskolan då jag ändå ska ner dit o gå till bvc, spännande det ska bli o se hur mkt lillan väger nu för rund har hon då blivit=).

idag har vi umgåtts med Johanna o Celvin ute i fina vädret, gungade, lekte med geggamojja o andats frisk luft men sen tyckte barnen det blev kallt så vi gick in o värmde oss o lekte i Ellas rum ist. sen när de åkt hem badade jag barnen, Ella tycker det är så mysigt o bada med sin lilla syster, badda henne med vatten o ge henne leksaker:).

ne nu väntar sängen....


Ella o nyfödde Kelly
 


Kommentarer
Postat av: johanna

jaaaa!! jag vill!! KUL!! Hur gick det med lägenheten i stan?

2010-10-12 @ 15:56:31
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0